onsdag 17 juni 2009

Efterfest med med tanke på jobb

söndag vid o1.oo

Borde gå hem, men med lite vätska i kroppen känner man sig ju mycket bättre. Sedan lockar ju en efterfest mer än att lägga sig och sova i vettig tid för att komma upp och kunna börja jobba o9.15. så det fick bli efterfest hos Kärran på Ålidhem och en förhoppning om lite mer musik denna gång.


Litet men tappert gäng (6st) klev in genom ytterdörren på Laboratorievägen, och därmed var efterfesten igång. Musik , youtubeklipp och en massa prat. Med tiden droppade folk av tills de bara var tre kvar. På slutet något tystare med en blandning av metal-musik och vilande i soffan.


kl halv o3.30 var det nog dags att gå hem iaf, trots allt en arbetsdag även imorgon.....eller idag.... om några timmar.....


Sällskapade hem med Zacken och slutade med att jag kom hem halv 5 (hur det nu kan ta 1,5 h att gå från ålidhem till nydalahöjd, men jag skyller som vanligt på Zacken) Ställer klockan på o7.oo vaknar o9.oo av att jag försovit mig oc börjar jobba o9.15. Lyckas få skjuts av mamma och kommer till jobbet o9.30 (bra jobbat) Jobbar hela dagen piggare än jag förväntat mig, antagligen på övertrötthet, och har tur, även kärran försov sig och blev 45 min sen. Ska man falla, ska man se till att inte falla ensam. Efter jobbet snabt hem o lägga sig i soffan och hoppas på en ny dag.... Zzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar