fredag 26 juni 2009

Äntligen!!!

Detta är en bra märklig sommar! Förut har man fått jobba hur mycket som helst utan problem, har varit svårt att få bort pass under midsommar mm.

Och vad händer. Denna sommar får jag ett springschema där jag måste ta minst 4 lediga tider per månad (jämfört med studentschema som är samma, men redan bestämda tider)

Och nu till problemet! ingen verkar vilja va ledig eller är sjuk så man går här nästan en hel vecka utan att dom ringer och behöver hjälp, och på misommar tänker jag att jag kan ställa upp och jobba men då står redan 5 på kö.

tänk om et hade varit förra sommaren så man kunde ha följt med gänget till en stuga i hudiktrakten, men nej det går inte för de finns inga som kan jobba...

nåja idag fick jag äntligen en tid, 13-22.15. Undrar om dom ringt in någon nån gång som blivit så glad att få jobba trots det fina vädret....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar