onsdag 27 maj 2009

Helt hjärta!


Har just kommit hem från sjukhuset efter ännu fler tester. denna gången var det dock bara ett vilo-ekg som stod på programmet och ett litet snack med min behandlande läkare. Väldigt duktig och pedagogisk läkare måste jag säga. Nog den bästa läkare jag haft nu när jag tänker efter. Synd bara att han är på ett ställe (hjärt) där man verkligen inte vill hamna, om man nu någonsin vill hamna på något ställe där man måste träffa sjukhuspersonal.

Nåja man blev iaf väl omhändertagen på hjärtintensiven och på kardiologen, så all kred till dom som jobbar där...

Alla provresultat visade nu på att hjärtat var helt återställt och alla värden var i topp. Skönt!!!

Så nu kan jag se de liknande en förkylning, jag har haft de men nu är jag helt bra. Bra liknelse, så nu är de bara att kämpa på med allt jag vill.

Förresten fick jag ett högkostnadskort idag och har redan kommit upp i 700. måste nog besöka sjukvård mer så den blir helt gratis. hmmm tåls att tänka på...

Jaha o vad gör man nu resten av dagen. Ja jag får nog fira det med ett spinningpass, en brandutbildning på iksu och ev bio. Menmen återstår att se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar