fredag 1 maj 2009

Men varför???


Idag var det återigen dags för en tur till Naturhistoriska riksmuseet och cosmonova. Hade planerat allt i minsta detalj, hur jag skulle ta mig dit, vilken film jag skulle se (Deep Sea) mm.

Imorse och sen som vanligt packade jag snabbt ihop alla grejer och sprang till bussen. Hann precis! PÅ bussen inser jag att visakortet SAKNAS i börsen. så de blev till att hoppa av bussen och vandra tillbaka ett ex antal hållplatser.

ingen mening att försöka hinna dit igen innan filmen började. De var kört så in i norden. Gör nog ett nytt försök imorgon igen, och nu är alla kort på plats för imorgon =)

2 kommentarer:

  1. Lycka till säger jag då! :) Hoppas det går bättre nästa gång!

    SvaraRadera
  2. Men det finns ju 1000 andra saker att göra i Stockholm den här helgen! Bra utställningar går just nu både på Kulturhuset och Nordiska museet.

    SvaraRadera