fredag 1 maj 2009

Barkarby Outlet

Jag och Karin beslöt oss för att shoppa loss på Barkarby outlet eftersom båda har så extremt mycket pengar över just nu. Det gick faktikst riktigt bra den här gången. Undrar och jag är desperat eller mindre kräsen nuförtiden, annnars brukar jag aldrig hitta något.

Mitt i shoppingturen var det dags att ta tag i den stora frågan för dagen:
- vad ska vi äta???
tänk er nu att de finns massa olika snabbmatställen i outletbyn och vi bestämde oss för ett utifrån sett ett halvtaskigt kebabhak. men när vi kom in jisses.
Massor med maträtter att välja på och det mesta var kolgrillat och hyfsat bra priser också. Så har ni vägarna förbi outleten och funderar på vad ni ska äta, så rekomenderar jag det stället.

sen var det dags att plocka upp och köpa allt undanhängt som man ville fundera på.
Resultatet av shoppingturen i Barkarbys outlet:

1 st Peak vindjacka
1 st peakbälte
1 st Pumpa huvtröja
4 par Pumpa sockar
1 st Dvdfilm (patrik 1,5)
1 pocketbok (Barack Obama "min far hade en dröm")

1 kommentar:

  1. Men Erik, inte hade du behövt köpa den boken heller... jag har ju den! :)

    /Ida

    SvaraRadera