lördag 7 mars 2009

Vad klassas som farligt???

Imorgon är de dags för "gänget" att dra iväg födelsedagsbarnet Sofia på en hemlig dag i vintersportens tecken.

Kvällen innan o Sofia vet fortfarande inte vart vi ska men nämner på msn:
- men ni kan skicka ner mig för en isig slalombacke. Det är typ att dö för mig.

Inser att jag är ganska bra på att hitta på farligheter och kommer på saker som är betydligt mycke farligare än att skicka ned henne för en isig slalombacke.

Här är några exempel:

1. Grattis på födelsedagen här får du ett hopp från den högsta klippan i sverige!
2. Hoppa ned från en helikopter i en miniliten snödriva från hög höjd!
3. Klappa ett lejon i en bur full med pudersnö (nåja de skulle ju ha med vinter att göra, tror annars att de är lika farligt att klappa ett lejon utan pudersnö i buren)

Ja där var några av mina förslag på farligare saker och skulle komma på betydligt mycke farligare saker om de inte var för att Sofia skulle sova för att orka med morgondags utmaningar, fortfarande utan en aning om vart vi ska. så jag får vackert hålla inne med resten av listan....

Men nu är de nog dags för mig o lejonet att sova så vi orkar med morgondagen.


Antal lejon i sängen: 0 st

Antal helikoptrar i garaget: 0 st

Antal planerade utflykter: 1 st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar