fredag 20 mars 2009

Överraskning a la Mumin

Det är alltid lika roligt med överraskningar, älskar överraskningar. Har länge efterlyst snögubbar som ser ut som ett mumintroll.

Vaknade tidigt en morgon och var tvungen att snabba mig till jobbet. direkt efter det skulle jag möta Jonna och Sofia på bodycombat på IKsu och direkt efter bar de av till Body balance med Jonna och Evve, med målet att bli "bendy".

När jag seda kom hemså stod han där i egen hög person
- M U M I N ! ! !


Visade sig att Jonna och Evve under dagen byggt en Mumin till mig med en skylt nedanför fötterna där det stod "HEJ ERIK"

tänka sig att få en alldeles egen mumin, inte många som har.

Dessutom är det många som lagt märke till han där han står o ser vacker ut.
Alltid skoj när små ting kan göra många glada.

Tack Jonna & Evve!!! I like Him

1 kommentar:

  1. mumin hade nog behövt en liten näsoperation, den ser så himla sned ut... men usch nu är det ju JAG som försöker pracka på honom dagens osunda skönhetsideal. som om han inte duger som han är. inte konstigt att han fått anorexia.

    SvaraRadera