måndag 30 mars 2009

En Spännande Upplevelse!

Igår Sön den 29/3 var bland annat gänget förbi för att fira min födelsedag. det bjöds på Kladdkaka, beskvier och operatårta. Tur att jag gjort mycke fika då de slutade med 10 besökare. skojskoj!

I gänget verkar temat för presenterna i år ligga under kategorin upplevelse och så även denna gång. I paketet låg ett kort med ytterst lite information så det ska bli spännande och se vad de är för något.

Ingen aning om vad de kan va men lötsligt slog de mig att de måste vara curling som står på programmet. Får se om jag har rätt....

För säkerhetens skull glider jag nu omkring hemma med tjocksockar på fötterna och sopar förbrilt med min lilla som vart jag än går(glider). Får se om man kan toppa formen till den stora dagen, om de nu är curling*suckar*


Antal stenar i boet: 0 st

Antal sopar: 1 st

antal hål i tjocksockarna: 3 st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar