onsdag 19 augusti 2009

Vad Upplyftande!

Så sa Ida idag ("Vad Upplyftande") när hon kom in på msn och jag skickade en länk på en låt som jag mycket väl kan tänka mig att ha på min begravning...

eller egentligen var det såhär:

Erik säger: Hejsan
Ida säger: Hej
Erik säger: Vet du vad? jag är inget jättestort fan av Marlena Ernman eller Fredrik Kempe men jag tror jag har hittat mig en låt som jag vill ha med på min begravning.
Ida säger: haha, vad upplyftande
Erik säger: (skickar länken)
Ida säger: Är det sånt du gör när du är ledig

Haha nä så emo är jag inte egentligen så jag sitter och letar låtar till min begravning men när man väl hittar en fin vill man ju komma ihåg den. Så just nu är det Sofia Jannok och Marlena Ernman som kommer spelas. Eftersom Emilia har lärt känna Same-Samuel som känner Sofia så kanske han kan fråga om hon till o med kan sjunga den live. hoppas hoppas.

nåja här är Marlena Ernmans låt iaf
MIN PLATS PÅ JORDEN:


Dom som nu inte gillar låten och texten får väl förbereda sig med att ta med öronproppar på min begravning i värsta fall.

Ida jag förbereder och lägger ett par redan nu på din plats ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar