måndag 24 augusti 2009

Självplågare!

Fattar inte varför jag envisas, men jag måste ju ha någon fetisch för att plåga mig själv, och i helgen var inget undantag. Jag och Sofia skulle nämligen hyra film och vad säger jag???

Jo: "kan vi inte hyra en skräckfilm, är som sugen på att se en sån...."

Men vilken skräckfilm har jag någonsin sett som jag efter att jag har sett den fortfarande ville se den sen den slutat. Jo INGEN!!!! Detta var inget undantag. Vi gick hem från statoil med "the unborn" under armen. Sen satt jag med en kudde framför ansiktet i ca 1h 30 min. Varför lär jag mig aldrig....

Dessutom var det inte jättetrevligt att cykla hem i mörkret och hitta en blå vante liggandes på marken. Tempot hem var nog i OS-klass på cykelsprint. Kanske skulle anmäla mig som sprintcyklist till outgames nästa år.... Tack vare en skräckfilm.
Undra vilken skräckfilm som är näst å tur i mitt konstruktiva sätt att plåga mig själv på....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar