fredag 7 augusti 2009

Kväll i värme!

Jisses vad varmt de är ute. Efter träffen med Martina och Jonna, lämnades jag ensam i storstan medan deras liv fortsatte, de ena på söder och det andra i uppsala.

Som tur var dröjde de inte länge förrän Sofia dök upp för en middag å mongolisk restaurang med sushi buffé. haha sa jag att jag älskar sushi??

Va ju inte lite varmt så vi satt ute på en restaurang vid sveavägen (nä de är inte deja vu, eller hur det nu stavas) Åt där två ggr på samma dag.

Sen blev det en kvällspromenad till söder. Sen blev de att kasta sig på tunnelbanan och åka hem. För första gången på den här resan kom jag ut till Vallentuna medan de fortfarande var ljust ute. nästan så jag inte kände igen mig. Avslutade kvällen med ett konditionspass (jogging) och lite allmän styrke. Får se hur mycke träningsvärk de blir imorgon och i övermorgon (gruvar mig)

Nej tre inlägg idag får räcka, dags att krypa till sängen
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar