fredag 7 augusti 2009

Härlig dag på kyrkogården!

Som vanligt vaknade jag av att jag försovit mig *stön o skrik och lite sånt där* Var bara att kasta sig på bussen in till Daneryd för att forsätta in till stan där Martina otåligt stod och väntade vid fontänen vid T-centralen. Vidare färd mot Sergels där Jonna satt i solen och stekte med en bok i handen (som förresten hade smält och nu innehöll en rad lösa sidor)

Vidare färd mot ett matställe efter sveavägen som serverade kinamat och sushi. Alltså vet inte vad det är men jag älskar verkligen sushi.

Efter det sökte vi upp en park där vi slappade, spanade på folk som solade (mest jag) och kollade på ett par som vi nästan trodde skulle ha sex. Sa jag att parken var en gammal kyrkogård mitt inne i stan vid en stor kyrka. Sen kom molnen. Skyller på de syndiga livet som de lättklädda solande människorna och paret som nästan hade sex på kyrkogården.... Förresten använde en kille nästan en hel tub med solkräm och såg nästan ut som en hamster när han smetade in sig i ansiktet. Tror han kommer att kännas som en vaxdocka de 5 åren framöver....

Vi gick o köpte glass istället......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar