tisdag 17 februari 2009

Om man bara vore webdesigner!

Snacka om att bloggande kan va beroendeframkallande. Ja inte själva skrivandet då men har suttit halva kvällen med att försöka hitta rätt mall, infoga bilder och välja stil på text och olika inställningar för bloggsidan.
Att det dessutom sker i en kombination med att bråka med en krånglande dator gör det inte enklare. hur länge har jag inte försökt att få in en bild under rubriktexten. Tror jag börjar bli flint =( Tur att Jonna & Ida hjälpt mig en del, annars hade jag redan varit det vid de här laget.

Sen kan jag ju inte påstå att jag än är särskilt nöjd med utseendet på den, men de får va till en annan kväll. Undra just om Simon & Thomas även inreder bloggsidor eller om deras program bara behandlar riktiga hus o lägenheter.

Fighter mot datorn: 5 st

Hjälpande vänner: 2 st

Tankar på att lägga ned bloggandet: 537 st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar