söndag 11 oktober 2009

Vi er Røde vi er Hvide ???

Ikväll satt vi hemma hos en arbetskompis och såg på fotboll. Och eftersom vi är i Sverige så var det väl 8 av 8 som höll på Sverige, eller borde ha hållt på Sverige. Men eftersom jag är obstinat (enligt Sivve) så kunde jag ju inte låta bli att hålla på Danmark bara för att va emot alla andra. Så där satt jag o jonna och höll på Danmark, medan resten satt o svor över domaren mm. Det blir ju lite roligare att titta om alla inte håller på samma lag. Dessutom blir det ju ännu roligare att vara minoritet och hålla på laget som i slutänden vinner. Kan de bli mycket bättre?

Pga min obstinata sida gillar jag varken Zlatan eller Peter Forsberg heller, bara för att alla andra tycker att dom är så himla bra.... Detta har pågått en längre tid nu och handlar inte längre om ett obstinat utan en ren o skär principsak......kan ni förstå det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar