lördag 25 juli 2009

Den Som Väntar På Något Gott...

Äntligen ÄnTlIgEn ÄNTLIGEN!!!

Det heter ju att den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge... men det måste ju finnas en gräns på hur lång tid man måste vänta innan de blir för länge.

själv känns det som att jag väntat år och dagar (ca ett halvår) på jackan jag till slut har hittat som motsvarar de krav jag hade på en finjacka. Men nu hänger den äntligen på en galje i hallen, jackan med stort J*haha. En G-Star jacka blev det till slut.

En kompis sa såhär som smakråd: "skitsnygg jacka!! jag har känt dig i några år nu och jag har aldrig sett dig i en finjacka under den tiden, så den här jackan är du värd"
Nåja värd och värd, fick ju köpa den själv oxå haha

nu gäller det bara att det ska sluta regna så man kan använda den oxå, suckar. nåja väntar fortfarande på premiären...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar