lördag 26 september 2009

Inget fall för mensa!

Ikväll blev det en slapparkväll framför tv:n efter att ha utmanat mig rejält på 17.05 passet body pump där jag ökade vikterna med 21% jämfört med vad jag brukar ha på ett pass (sivve som räknade ut detta)

Efter det fick jag en länk till ett IQ-test för att se om man kunde komma med i MENSA. Tyvärr var jag inte i närheten då jag bara har ett IQ på 119 enligt det testet och för att komma med måste man ha ett IQ på 131.

Men men jag är inte den som sörjer då jag hade bättre poäng än Sivve med hela 7 IQ-poäng, och jag skiter fullständigt i om jag kommer med i den gruppen eller ej, bara jag har bättre än Sivve ;) Dessutom är dom säkert skittråkiga i den föreningen.

NÄÄÄ de ska va enkelt, gärna sjuk humor och mycke tävlingar. Då trivs Ecko som fisken i vattnet ;)

vill ni testa ert IQ gå in på:
http://www.mensa.se/content/view/138/51/#

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar